برای شما که این سایت را یافتید کد تخفیف farhang1400 را در نظر گرفتیم !

0

فروشگاه لوازم خانگی، نمایندگی رسمی اسنوا، پاکشوما ، بنس، یخساران و پیلوت، طرف قرارداد با فرهنگیان، بازنشستگان و کارمندان تهران به صورت اقساط و چکی.

فروش اقساطی و چکی لوازم خانگی برای کارمندان دولت

کد تخفیف برای شما که سایت را پیدا کردید!

farhang1400

فقط تا اخر این ماه !!!

تفاوت موتور گیربکسی و تسمه ای در انواع ماشین های لباسشویی

تفاوت موتور گیربکسی و تسمه ای در لباسشویی

هر کدام از ما هنگام خرید لوازم خانگی، درباره کیفیت و مزایای برندها و مدل های مختلف و تکنولوژی مورد استفاده در آن ها تحقیقاتی انجام می دهیم، که روز به روز شاهد افزایش مدل های جدید و برندهای مختلف در بازار هستیم.

ماشین لباسشویی گیربکسی

سالهای طولانی است که از لباسشویی های تسمه ای در منازل استفاده کرده ایم. همه ی ما وقتی اسم لباسشویی تسمه ای را می شنویم، به صدای زیاد و لرزش آن ها فکر میکنیم. همین دو دلیل کافی بود تا مهندسین کره ای به دنبال راهی برای رفع این اشکالات باشند. آن ها به دنبال راهی بودند که بدون تسمه، بتوان موتور را چرخاند.

تکنولوژی جدید استفاده شده در لباسشویی ها تکنولوژی دایرکت درایو یا بدون تسمه است. که فروشندگان و مصرف کنندگان به اشتباه به آن لباسشویی گیربکس دار می گویند در صورتیکه هیچ گیربکسی در آن ها استفاده نشده است.

مشخصات و ساختار موتور های دایرکت درایو در ماشین های لباسشویی
موتور دایرکت درایو – فرهنگ کالا

در موتورهای دایرکت درایو سیم پیچ استاتور درون روتور ثابت قرار گرفته است. روتور یک بشقاب آهنی 35 سانتیمتری است، که درون آن  20عدد آهن ربا وجود دارد. این آهن رباها توسط استاتور تحریک شده و موتور  را به چرخش در میاورد.

در این لباسشویی ها به دلیل اینکه موتور بدون تسمه دیگ را می چرخاند، لرزش و صدای موتور به شدت کم می شود. و همچنین فضایی که تسمه اشغال کرده بود آزاد می شود بنابراین حجم و ظرفیت شست و شوی لباسشویی بالا میرود و کاربر می تواند در هر بار شست و شو حجم بیشتری لباس داخل لباسشویی بریزد.  یا حتی به کاربر اجازه می دهد پتو یا ملحفه های بزرگ را داخل لباسشویی بشوید.

مزایای موتورهای بدون تسمه ( دایرکت درایو )

  1. افزایش راندمان موتور
  2. کاهش لرزش موتور
  3. استهلاک این نوع از موتورها خیلی کم میباشد و به ندرت ایراد پیدا میکنند. لذا گارانتی 10ساله به این موتورها میدهند .این موتورها سیستم ساده ای دارند لذا تعمیر و یا تعویض قطعات این موتورها راحت میباشد و از نظر بالانس شدن خطای کمتری میدهند.
مشخصات و ساختار موتور تسمه ای ماشین لباسشویی
موتور تسمه ای – فرهنگ کالا

مزیتهای موتور اینورتر تسمه ای

1.مصرف پایین انرژی

2.پایین بودن صدای دستگاه

3.لرزش پایین دستگاه

4.بالانس خودکار موتور

5.بالا بودن عمر مفید موتور

این نوع از سیستم طراحی بیشتر در لباسشویی های اروپایی و آمریکایی دیده می شود.قیمت این نوع  از ماشین

لباسشویی ها کمی گرانتر میباشد در عوض عمر بالایی دارند به طوری که تا 30 سال هم کار میکنند

همچنین بخوانید: « تفاوت ماشین لباسشویی با موتور گیربکسی (بدون تسمه) و تسمه ‌ای»

جهت مشاوره و ثبت سفارش با فرهنگ کالا در اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

پایان
14
فوریه

چرا فروشگاه فرهنگیان فرهنگ کالا ؟

فروشگاه فرهنگیان فرهنگ کالا قدرتمند ترین  و با تنوع ترین فروشگاه فرهنگیان موجود در شرق تهران و حتی از قدرتمند ترین های تهران می باشد که با شرایطی متمایز نسبت به دیگر فروشگاه ها در فروش اقساطی و چکی حتی برای عموم در حال ارائه خدمت به تهران و حتی شهرستان های اطراف تهران می باشد.

فرهنگ کالا فروشگاه لوازم خانگی با بیش از 15 سال سابقه، خدمات اقساطی به فرهنگیان و بازنشستگان ارائه کرده و مشتری های وفا داره زیادی دارد که نسبت به اطمینان ایشان تعهد شدیدی دارد و در تأمین محصولات بسیار سختگیر نسبت به کیفیت، ظاهر سالم، اصالت کالا و قیمت مناسب، می باشد!

پس اگر تا حالا از فرهنگ کالا خرید نکردی، کافیه یکم تحقیق کنی و با اطمینان خاطر از همه چی، سفارشتو چه حضوری و چه اینترنتی ثبت کنی!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.