برای شما که این سایت را یافتید کد تخفیف farhang1400 را در نظر گرفتیم !

0

فروشگاه لوازم خانگی، نمایندگی رسمی اسنوا، پاکشوما ، بنس، یخساران و پیلوت، طرف قرارداد با فرهنگیان، بازنشستگان و کارمندان تهران به صورت اقساط و چکی.

فروش اقساطی و چکی لوازم خانگی برای کارمندان دولت

کد تخفیف برای شما که سایت را پیدا کردید!

farhang1400

فقط تا اخر این ماه !!!

تکنولوژی چربی گریز نانو کلین چیست

چربی گریز بودن فر چه فایده ای دارد؟

تکنولوژی و صنعت همواره به دنبال آسان تر شدن زندگی انسان هاست و تمام تکنولوژی های جدید و نو که ظهور می کنند، تنها یک هدف دارند، راحت تر کردن زندگی برای شما!!

در اجاق گاز های فردار و یا فر های قدیمی، سطح دیوار فر به سختی تمیز میشد و اگه غذا یا کیک سوخته به ان میچسبید که دیگر تمیز کزدن آن بسیار سخت بود حتی برخی موقاع با تراشیدن آن توسط اشیاء تیز مانند کاردک یل تیغ باعث خط افتادن روی دیواره میشد.

تکنولوژی جدید دیواره فر !

هم اکنون تعدادی از تولید کننده های اجاق گاز مانند اسنوا با استفاده از لعاب های مختلف مانند etc و … باعث آسان تر شدن نظافت دیواره داخل فر شده اند.

با استفاده از فناوری نانو، لعاب دیواره فر به طوری ساخته شده که هنگام چرب شدن، با پاشیدن آب به تنهایی(یعنی حتی بدون استفاده از کف و صابون) می توان داخل فر را تمیز کرد.

هدف کلی و کلان از این تکنولوژی، کاهش هزینه نگهداری و تعمیر، کاهش زمان نظافت و همچنین آسان تر شدن نظافت برخی سطح های حساس مانند دیواره داخل فر می باشد.

سطوح ETC اجاق گاز فردار چیست؟

سطوح etc بسیار صاف است ولی هر سطح صافی  etc نیست! سطحی ضد کثیفی که با جریان قطره های آب به راحتی شسته می شود و به سرعت تمیز می شود.

بررسی دقیق تر کارکرد این مدل سطح بسیار تخصصی تر از نیاز شما در انتخاب اجاق گاز می باشد.

در کل برای راهنمایی،سطوح etc را بسیار اسان و با سرعت می توانید با اب تنها تمیز کنید و از نظافت زمان بر و پر هزینه و پر دردسر خلاص شوید!!

 

پایان
07
ژانویه

چرا فروشگاه فرهنگیان فرهنگ کالا ؟

فروشگاه فرهنگیان فرهنگ کالا قدرتمند ترین  و با تنوع ترین فروشگاه فرهنگیان موجود در شرق تهران و حتی از قدرتمند ترین های تهران می باشد که با شرایطی متمایز نسبت به دیگر فروشگاه ها در فروش اقساطی و چکی حتی برای عموم در حال ارائه خدمت به تهران و حتی شهرستان های اطراف تهران می باشد.

فرهنگ کالا فروشگاه لوازم خانگی با بیش از 15 سال سابقه، خدمات اقساطی به فرهنگیان و بازنشستگان ارائه کرده و مشتری های وفا داره زیادی دارد که نسبت به اطمینان ایشان تعهد شدیدی دارد و در تأمین محصولات بسیار سختگیر نسبت به کیفیت، ظاهر سالم، اصالت کالا و قیمت مناسب، می باشد!

پس اگر تا حالا از فرهنگ کالا خرید نکردی، کافیه یکم تحقیق کنی و با اطمینان خاطر از همه چی، سفارشتو چه حضوری و چه اینترنتی ثبت کنی!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.