برای شما که این سایت را یافتید کد تخفیف farhang1400 را در نظر گرفتیم !

0

فروشگاه لوازم خانگی، نمایندگی رسمی اسنوا، پاکشوما ، بنس، یخساران و پیلوت، طرف قرارداد با فرهنگیان، بازنشستگان و کارمندان تهران به صورت اقساط و چکی.

فروش اقساطی و چکی لوازم خانگی برای کارمندان دولت

کد تخفیف برای شما که سایت را پیدا کردید!

farhang1400

فقط تا اخر این ماه !!!

نحوه کار بخاروشودر ماشین های لباسشویی و مزایا و معایب آن

بخارشو چیست

بخارشو فناروری و قابلیت جدیدی می باشد که به تازگی به برخی ماشین های لباسشویی بازار اضافه شده که با استفاده از بخار آب با حرارت بالا در شستشوی لباس باعث افزایش رضایت شما از نتیجه شستشو می شود. بخارشو مزایای فراوانی نسبت به شستشوی معمولی دارد که در ادامه به چگونگی کار و مزایای آن اشاره خواهیم کرد.

 

شستشو با بخار

 

نحوه کار بخارشو در لباسشویی

بخارشو معمولا در دو مرحله در شستشو اضافه میشود، بار اول در مرحله شستشوی اولیه همراه آب و مواد شوینده وارد دیگ شده و به شستشو میپردازد. حرارت بالای بخار باعث می شود مواد شوینده به کامل حل شود و اعماق لباس ها نفوذ پیدا کند و لکه ها را بهتر از شستشوی معمولی تمیز کند. بار دوم در مرحله شستشوی نهایی، به تنهایی بخار با حرارت بالا وارد دیگ شده و باعث می شود الیاف سازنده البسه نرم شده و چروک های شدید از هم بازتر شود. همچنین این حرارت بالا باعث ازبین رفتین مواد آلرژی زا از جمله گرده های گیاهان، موی حیوانات و … و ضدعفونی شدن لباس های شما می شود.

 

مزایا و معایب قابلیت بخارشو ماشین لباسشویینحوه کار بخارشو

بخارشو در لباسشویی ها با حرارت بسیار بالا کار میکند و این حرارت زیاد همراه با بخار باعث تاثیرات زیادی روی لباس ها می شود! در ادامه به هرکدام از این مزایا و معایب اشاره خواهیم کرد. مزایا و فواید شستشو با بخار ؛

 

ضد عفونی کننده لباس ها !

بخار با حرار بسیار بالا باعث از بین رفتن اکثر ویروس ها می شود. لباس هایی که بیشتر در معرض خطر باکتری ها و ویروس هایی مثل کرونا هستند، با این قابلیت کاملا ضد عفونی شده و همانطور که گفته شد این مزیت به خاطر دمای بالای بخار می باشد.

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های مادران و خانواده ها، ویروس کروناست! ضدعفونی کردن لباس هایی که مشکوک به داشتن کرونا هست اگر با دقت لازم انجام نشود میتواند باعث صدمات جبران ناپذیر شود!! حرارت بالای بخار میتواند تا حدودی خیال ما را در مورد ضدعفونی کردن لباس ها راحت کند. افرادی که بیشتر احتمال وجود ویروس روی لباس هایشان وجود دارد مانند دکتر ها، خدمات و پرسنل بیمارستان ها، کارمندان مکان های پرتردد مانند بانک ها، ادارات و اماکن عمومی و … باید توجه خیلی بیشتری به این مسئله داشته باشند و تحقیقات بیشتر در رابطه با این موضوع داشته باشند تا برای خودشان و خانواده های عزیزشان مشکلی پیش نیاید.

 

از بین بردن بوی بد برخی از البسه

برخی از لباس ها (بخاطر جنس الیافشان و یا وجود برخی باکتری ها، چربی ها و…) با شستشو معمولی بوی بد آنها از بین نمی رود و برخی از موارد حتی لکه هایی هم بعد از چندین بار شستشو در آنها باقی می ماند! فناوری بخارشو، همانطور که قبلا ذکر شد، با حرارت بالا تمام باکتری های بدبو و ذره هایی که باعث تولید بوی بد می شوند را از بین میبرند و باعث بازشگت بوی تازگی و طراوت به لباس شما می شود.

 

شستشوی با کیفیت تر با نتیجه بهتر

شستشو در حالت معمولی نتیجه ای روشن برای شما دارد، همانطور که قبلا از ماشین لباسشویی های قدیمی تر مشاهده کردید، شاید شستشوی معمولی برخی از لکه های عمیق و یا حتی سطحی را مکن است پاکیزه نکند و نتیجه رضایت بخشی برای شما نداشته باشد، شستشو با بخار (بخارشو) همان عملکرد شستشو معمولی را دارد که بخار به آن در دو مرحله اضافه می شود پس قطعا نتیجه رضایت بخش تری نسبت به شستشوی معمولی دارد!

 

صرفه جویی در مصرف آب !

شستشو با بخار، همانطور که مشخص است از بخار اب بیشتر از اب استفاده میکند و به همین دلیل نسبت به شستشو معمولی، آب بسیار کمتری استفاده می شود.

 

کاهش چروک هایی که درحین شستشو ایجاد می شود

در لباس ها پس از شستشو معمولی چروک هایی ایجاد می شود که دلیل آن مشخص است که آب و مواد شوینده باعث ایجاد آن می شود. بخار آب با حرارت بالا، چروک های شدید که ایجاد شده را میتواند از هم باز کند که در نتیجه کار شما پس از شستشو یعنی اتو کشیدن را بسیار راحت تر میکند.

بخارشو ماشین لباسشویی
بخارشو ماشین لباسشویی

 

معایب شستشوی با بخار

همانطور که ذکر شد این نوع شستشو فواید بسیار زیادی دارد اما گفتنی است که بدون عیب هم نمیتواند باشد! این معایب عبات اند از ؛

 

ضعیف شدن بافت و الیاف برخی لباس ها

بعضی از لباس نسبت به حرارت، حساس می باشند و نباید در معرض دمای بالا قرار بگیرند، این نوع لباس ها ممکن است هنگام شستشو با بخار داغ صدمه ببیند و بعضی از ویژگی هایشان از بین بروند و حتی غیر قابل استفاده شوند.

لازم به ذکر است درون تمام لباس ها پارچه ای دوخته شده که طریقه شستشو و راهنمایی در زمینه دمای شستشو را برای شما نوشته است که توجه به آن هنگام شستشو ضروری می باشد زیرا باعث طولانی تر شدن عمر لباس و زیبایی آن می شود.

برند هایی داخلی که در حال حاضر از این تکنولوژی استفاده میکنند عبارت اند از؛

اسنوا، پاکشوما، کرال، کروپ، کندی، مدیا، بوش و … که می توانید داخل فروشگاه فرهنگ کالا مشاهده کنید.

 

از آنجایی که هیچ مقاله یا نوشته بی عیب و کاستی نیست، اگه معایب و مزایای دیگری را می دانید یا تجربه کردید، در نظرات ما و دیگر کاربران را آگاه کنید.

 

با تشکر از اشتراک گذاری تجارب و همکاری شما

 

پایان
26
ژانویه

چرا فروشگاه فرهنگیان فرهنگ کالا ؟

فروشگاه فرهنگیان فرهنگ کالا قدرتمند ترین  و با تنوع ترین فروشگاه فرهنگیان موجود در شرق تهران و حتی از قدرتمند ترین های تهران می باشد که با شرایطی متمایز نسبت به دیگر فروشگاه ها در فروش اقساطی و چکی حتی برای عموم در حال ارائه خدمت به تهران و حتی شهرستان های اطراف تهران می باشد.

فرهنگ کالا فروشگاه لوازم خانگی با بیش از 15 سال سابقه، خدمات اقساطی به فرهنگیان و بازنشستگان ارائه کرده و مشتری های وفا داره زیادی دارد که نسبت به اطمینان ایشان تعهد شدیدی دارد و در تأمین محصولات بسیار سختگیر نسبت به کیفیت، ظاهر سالم، اصالت کالا و قیمت مناسب، می باشد!

پس اگر تا حالا از فرهنگ کالا خرید نکردی، کافیه یکم تحقیق کنی و با اطمینان خاطر از همه چی، سفارشتو چه حضوری و چه اینترنتی ثبت کنی!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.